måndag 15 oktober 2012

Måndag

Och så var det måndag igen. Vi hade tvättid men Dennis fick göra nästan allt själv då jag mådde så illa så jag gick och la mig och sov en stund med Stella. Tog en postafen som kan ha hjälpt litegrann iallafall, mår inte lika illa längre, men jag känner ändå av det.

Sen var vi iväg och handlade lite, och när vi kom hem gjorde jag barnmat till Stella. Ska försöka göra mer barnmat så hon bara får köpburkmat när vi inte är hemma. Får se hur länge det håller i sig ;D Men det är ju mycket enklare nu när jag får ge henne i princip vad som helst (utan salt då).

Dennis åkte nyss iväg, köper choklad och chips till mig muums <3 Och salami till sig själv.
När han kommer hem ska vi laga mat, det blir lövbiffsrullader med potatisgratäng :)

hejdå!


kanske inte ser så supergott ut, men det är ju bra mycket godare än burkmat. :)

2 kommentarer:

  1. Recept på barnmat tack :) Hade tänkt att fråga dig innan, men då hittade jag inte din blogg helt plötsligt.. Det är jag som har följt dig och frågat lite om din förlossning, då jag själv skulle ha i början av April :) Du hjälpte mig faktiskt i mitt tänk, och du hade helt rätt angående smärtan, det gjorde inte ont att krysta, det var värkarna som gjorde ont... PS, de e förresten jag som lagt till dig på FB om du undrar varför nån du inte känner lagt till dig ;)

    SvaraRadera
  2. Och mkt mkt mkt nyttigare!!! :D

    SvaraRadera