tisdag 16 oktober 2012

Svar på kommentar!

Fick en kommentar från anonym som jag tänkte svara på här!

Recept på barnmat tack :) Hade tänkt att fråga dig innan, men då hittade jag inte din blogg helt plötsligt.. Det är jag som har följt dig och frågat lite om din förlossning, då jag själv skulle ha i början av April :) Du hjälpte mig faktiskt i mitt tänk, och du hade helt rätt angående smärtan, det gjorde inte ont att krysta, det var värkarna som gjorde ont... PS, de e förresten jag som lagt till dig på FB om du undrar varför nån du inte känner lagt till dig ;)

Hej!
Ska lägga upp receptet, får ta och göra det någon dag! :)
Vad roligt att du skriver igen, har funderat lite på dig hur det har gått för dig!
Hm på facebook brukar jag inte ta emot vänförfrågningar om jag inte vet vem det är, hehe.
Eller har jag accepterat dig som vän? Känner mig helt vilse nu.
Vad heter du? Skicka en till vänförfrågan annars :)

2 kommentarer:

  1. Tyckte det var helt tvärtom, värkarna gjorde inte så ont men att krysta var förjävligt :p

    SvaraRadera
  2. Sv: hade redan haft värkar i typ 15 timmar när jag fick eda, va då öppen 6 cm. Kunde egentligen klara smärtan men tog den mest för att jag va så jäkla rädd för vad som komma skulle :p så kunde nog ha skitit i den egentligen.. fick bäckenbottenbedövning med, men tyckte ändå de gjorde svinont. Inte själva krystvärkarna i sig utan smärtan imellan benen av att trycka ut en unge där, haha :) men sen va love ganska stor med..

    SvaraRadera