söndag 14 oktober 2012

blääääääääääääääääää

Ush vilken dag. Jag har bara mått illa och haft ont i huvudet. Stella har varit jättegnällig men min storebror var här och fick latja med henne och när älskade Dennis kom hem hade jag och stella sovit lite, sen åkte vi till hans farfar som fyller år och då släppte det ett tag, sen kom det tillbaka och då åkte vi hem. Först åkte vi förbi ica för att köpa tvättmedel eftersom vi har tvättstugan imorn, tror ni vi köpte tvättmedel då? Självklart inte. Men mormor var hos mamma och kom förbi med lite. Ganska mycket faktiskt.
Och nu under kvällen har jag bara mått dåligt och dåligt så undrar om jag håller på att bli sjuk också.
Så nu ska jag lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon. Godnatt!

Vad jag älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar