fredag 7 september 2012

Stella är mästarklättrare

Hallå!
Idag är det trötta gänget här hemma. SJUKT trött. Stella har sovit hela natten men jag har vaknat typ en gång i timmen, jävligt onödigt om du frågar mig. Längtar till att klockan ska bli mer så att vi kan gå och sova, så trött är jag. Och Stella är också trött och gnällig, det är nog den där tanden som skaver. Och idag har hon klättrat runt runt runt och så ramlade hon och slog i kinden o pannan i bordet så det blev lite gråt sen var det bra. Hon har ett fint litet rött märke i pannan :)

Och så är vi familjen ont i tanden. Stella har en tand påväg upp, Dennis har ett hål som behöver lagas och jag måste ha slagit av en flisa eller nåt för jag har skitont. Och nu är det helg så kan ju inte gå till tandläkaren heller. Om jag andas in luft genom munnen så ilar det i hela tanden. Hela föräldrapenningen går väl till tandläkarbesök denna månad, yeay.

Säger godnatt i förväg, gnatt!


 Klättrarstella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar