söndag 9 september 2012

Förkylda klubben

Hej! Inatt har varit en mindre kul natt. Stella är sjuk och är jättetäppt så har vaknat flera gånger av att hon inte kan andas, och näsdropparna var slut så fick ställa mig och koka saltlösning kl 3 inatt, dom hjälpte iallafall. En stund. Har varit en jobbig natt för lillan, hon kan ju inte andas genom munnen för där har hon nappen, haha. Rinner massa snor och så har hon 38.6 graders feber. Och jag känner mig inte så himla friskt själv, men har ingen feber iallafall. Har snälla grannar som ställde upp och åkte till apoteket och köpte näsdroppar till lillan också :) Hoppas hon blir frisk snart iallafall. Och hoppas hon vill sova middag snart för det skulle jag vilja göra.

Ikväll ska jag baka en spännande grej. Kul va :) Ni får se vad imorgon!
hejdå!


4 kommentarer:

  1. Usch, jag är också värsta sjuk :(
    Tack och lov inte Jasmine än. Hoppas att hon klarar sig!
    Stella får krya på sig!

    SvaraRadera
  2. Svar; jag ammar inte längre tyvärr :(
    Bara i knappt tre månader blev det :/
    Men hon har inte varit sjuk en enda gång än så länge, så hon kanske har bra immunförsvar ändå :D
    Som mig, jag brukar inte ofta bli sjuk, men det brukar Micke :/

    SvaraRadera
  3. Men plutten!
    Hoppas hon Kryar på sig snart!

    Allt bra annars?

    Kram

    SvaraRadera
  4. men vadskönt :D
    Jo här e de bara bra.. Njuter till fullo och tar dagarna som de kommer :D
    Vilgot växer och frodas :D
    Så ja har inget att klaga på :D

    SvaraRadera