onsdag 12 september 2012

Jag hatar verkligen rubriker

hej hallå!
Vi är på bättringsvägen! yeay! Glad som fan för det var inte lätt alltså. Alla sjuka, jag och Dennis helt döda och Stella är pigg som fan fastän hon också var sjuk. Men Stella är i princip frisk, snorar lite bara, och jag med men Dennis är nog lite sjuk fortfarande.

Här hemma är det full rulle kan jag säga! Stella kryper runt som bara den, klättrar på saker, ställer sig mot allt, går runt längst möblerna, ramlar och blir rädd, och upp igen. Vi får nog köpa lådor att lägga alla saker i och förvara någonstans för annars kommer hon riva bort allting.

Idag har vi varit och köpt massa nya kläder till Stella för nästan hela garderoben är för liten, så nu blir det rensa, igen !

Jag längtar till middag för vi ska äta spicy hot och så längtar jag tills på måndag för då händer de en spännande grej! ;D
Sugen på att baka bullar. Och äta dom.
Häjdå!

Här var det jag bakade förresten, en golfbollstårta till svärfar ! :)
Stella var trött på affären igår så hon fick åka kundvagn :)

3 kommentarer:

  1. Ja, det kanske är så det är :)

    SvaraRadera
  2. Vi är också på bättringsvägen! :)
    Men tyvärr verkar det som att Micke är på väg att bli sämre :(
    Fin tårta! :D

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni är på bättringsvägen. Och att Dennis fortfarande är lite sjukare är ju inget konstigt... Ja menar han e ju kille oxh killar ligger ju för döden när dom är förkylda ;)

    Sv
    OJ!! Ähhum ska jag tacka nu eller bli rädd för historien? :S
    Ja har fått penicillin nu, så ja hoppas att de försvinner snarast.. Men ja har haft den över en vecka och nu har den blivit mycket större än vad den va från början... Vad var de din mamma hade då?

    SvaraRadera