onsdag 29 augusti 2012

Picasa webalbum

Någon mer som tycker det är drygt?
När jag lägger upp bilder på bloggen så lagras dom i picasa webalbum, och nu har jag slut på plats i det albumet så jag kan inte ladda upp bilder till min header eller liknande. Lägga up bilder i bloggen kan jag göra. Problemet är att om jag tar bort bilder i webalbumet så försvinner dom från bloggen och det vill jag ju verkligen inte.. Och jag vill inte heller behöva starta en ny blogg liksom, för jag vill ha kvar allt från graviditeten med Stella och hur lång tid skulle det inte ta att lägga över alla dom inläggen... Man kan köpa mer plats på det där webalbumet men det tycker jag verkligen inte är värt. Och så står det att jag bara använt 1% av mitt gratisutrymme och ändå är det fullt? fattar nada. Någon som är duktig och kan nåt om skiten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar