tisdag 28 augusti 2012

Tisdag

Hej!
Inatt har jag sovit sådär. Dåligt. Stella vaknade 5 och skulle ha mat, och efter det kunde jag inte somna om och nu har jag ont i huvudet. Och så har vi tvättid nu med massa tvätt, städade garderoben igår vilket också var skittråkigt. Men nu ligger det enbart reeeena kläder i garderoben, haha. Jag var också duktig och kastade allt jag inte har använt på länge, och allt med ett litet hål i typ. Så nu behöver jag lite nya linnen iallafall.. Ska nog köpa mig ett idag iallafall.

Nu på morgonen har jag skickat en kommentar till er som brukar läsa min blogg, med länk till den nya adressen för jag vet ju inte om det sker automatiskt via bloglovin men det tror jag knappast.

Senare ska vi iväg på föräldragrupp hos bvc, och sen vet jag inte vad som händer. Kanske ner på stan, kanske hem, vi får se.

Stella kryptränar som fan förresten, hon har börjat ta sig frammåt, sakta men säkert. Av någon anledning kommer hon a l l t i d till tvbänken och försöker klättra upp där. Tokunge.

Nu var det så länge sen jag bloggade och så så det kanske blir en bildbomb nu. Men bara kanske.













Ok lite bildbomb kanske det blev.

1 kommentar:

  1. Söt bildbomb juh, så det gör inget ;)
    Bra att du skickade nya adressen, och det ändrades inte på bloglovin bara så alla vet, men jag har lagt till nya adressen nu :)

    SvaraRadera