onsdag 29 augusti 2012

Ny design

Trots att jag gjorde om designen nyss tyckte jag att den såg så tråkig ut, så valde att göra om den igen, och nu tror jag att jag blev nöjd. Nöjdare än innan iallafall!
Sitter nu i morgonrock, både jag och stella, Vi hade tänkt ta en dusch men när vi ställer oss i duschen märker vi att det inte finns någon varmvatten. Alls. Det är iskallt. Herregud vad glad jag blev. Så ringde hyresvärden som sa att en till hade ringt om samma sak och att hon skulle ringa upp mig, men det har hon inte gjort och det är snart 2 timmar sen... Hoppas vi hinner duscha innan vi ska ner på stan bara. Ska ner vid 15 och fika med en gammal vän så det ska bli jättekul :) Sen ska jag till fotografen och hämta bilderna! Nu ska jag leka med Stella för hon börjar bli lite uttråkad av att leka själv.

Här vänder man sig bort en sekund. Nu går det fort!

3 kommentarer:

  1. Super fina bilder i headern.

    Gjorde tet någon skillnad tror du?

    SvaraRadera
  2. Ja men d e väl så jag oxå känner, gör d någon värkan så är d ju bara bra=P
    Ingen skada gör de ju så då kan man ju dricka de.

    Ska inhandla de imorgon:D

    SvaraRadera