måndag 2 juli 2012

Nu är jag tillbaka..

...Efter veckans bravader!
I måndags åkte jag ju till gräsö, och det var såå mysigt!! Jag och Stella var där i husvagnen med min mormor och morfar. Det spöregnade när jag kom dit, så den dagen gjorde vi inte så mycket. På tisdagen gick vi in till öregrund och kikade runt lite, hittade lite fina kläder till stella bland annat :) Sen grillade vi på kvällen.
På onsdagen tog vi en tur till östhammar som ligger några mil därifrån, där hittade jag en jättefin näbbklänning till Stella, tyvärr var ytterklänningen till den slut men jag köpte den ändå, men så hade mormor hittat den här i västerås och köpt den, så glad jag blev dårå :D
Och så hittade jag ett par hoppa-i-skor som jag kollat efter suuuperlänge då mina gamla är trasiga, så det var också nice. Sen går vi förbi en liten butik och mormor tittar in och säger "där är nånting vitt", så vi gick in och kikade och den var såå fin och satt bra så jag köpte den, så nu är äntligen brudklänningen inhandlad.
Och så har jag även köpt, tiara och strumpeband och rispåsar, imorgon ska vi nog hämta ut ringen och sen är det bara slöjan vi väntar på, hoppas hon har skickat den. Dock har vi tappat bort hindersprövningen... Måste ringa så fort jag vaknar imorn och be om att få en ny utskriven.

På torsdagen kom vi hem från gräsö, och jag sov min första natt ensam, det gick bra fast vid fem på morgonen började en klocka ticka, en klocka vi inte har så det var skumt, samma sak hände natten till igår.

I fredags kom mamma hit och åt lunch, sen ryckte någon i dörren och jag blev skiträdd, försökte kolla i titthålet som någon höll för men till slut öppnade jag dörren och där stod en massa tjejer som skulle kidnappa mig, hade en askul möhippa men skriver mer om den imorn för då får jag alla bilder! :)

Har hunnit med att köpa ny vagn också, är änsålänge supernöjd ! :)

Nu ska jag sluta skriva annars orkar ni inte läsa allt, hejdå! :)

Packad vagn!

 Såhär skulle Stella sitta i vagnen, annars blev hon assur!

 Fina öregrund!

En del av klänningen :) 

 Äta kex

 Kolla fotboll med gammelmorfar

 Jätteglad för sin nya baddräkt :)

Shopping

Näbbklänningen :)

1 kommentar:

  1. Men asså!! Jag har ju helt missat att du ska gifta dej!!! :O
    Guud vad roligt! När är den stundande dagen?
    Jag hade ocksås vinkul på min möhippa :D

    SV
    Åh söta du, du ska bara veta hur mycket jag väntar och längtar.. De känns som att han aldrig kommer kika ut :S

    SvaraRadera