måndag 25 juni 2012

På resande fot

Regnet öser ner, men det gör ingenting för mig, det är ganska mysigt att åka buss när det regnar, perfekt resväder! Mindre kul för min älskling o gänget som är påväg till peace & love och ska ställa upp tält o grejer, stackarna.
Dagens tistel till tanten på resebyrån som jag köpte biljetten av, sålde en biljett som hade gått ut när jag skulle byta buss, trots att jag sa att jag ville ha en biljett för hela vägen.. Men dagens ros till chauffören som lät mig gå på utan att behöva köpa en ny biljett ändå! :)
Surt också att bältet på bussen är för kort så de går inte att spänna fast bilstolen. Jaja jag är snart framme, så de ska nog gå bra sista biten med!:)

3 kommentarer:

  1. Mysigt att va på resande fot :D
    Vilken smarrig tårta! Först trodde ja de skulle bli enflugsvamstårta :D

    Hoppas allt är bra!

    SvaraRadera
  2. SV
    De verkar vara väldigt vanligt :S Men skönt att de inte va nån fara...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken snäll chaufför :-)

    SvaraRadera