söndag 24 juni 2012

Gräsö

Hejhopp! Idag har de varit full rulle. Jag har bakat en tårta till mamma som fyllde 44 idag, den vart ganska så fin! :) Och helt okej god. Men nu har jag ätit för mycket så nu mår jag illa. Och så har jag ont i magen hela tiden så när jag kommer hem från gräsö ska jag ringa läkaren igen :)

Imorn åker jag och Stella till gräsö, ska bli mysigt, hoppas på fint väder och en glad stella på bussresan dit!
För tidigare idag va hon inte glad alls... skrek o skrek o skrek tills hon tappade andan tillomen :( Tror hon hade jätteont i magen för efter en massa pruttar och lite rapar så vart de bra igen, stackarn <3

Dennis åker till peace and love imorn, jag vill också!! Kommer sakna han som tusan <3 <3

Nu ska jag sova, godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar