måndag 5 mars 2012

Måndag!!!!!!!!

Hej!
Egentligen orkar jag inte blogga för jag har ont i huvet.
Igår var jag och stella över hos mamma, sen gick vi ner på stan en stund och stella skrek hela vägen ner, så det blev direkt till amningsrummet men sen var hon nöjd :) Köpte 2 nya amnings-bh för den jag hade vart obekväm på nå vis, inte alls skön att sova i. Men dom jag köpte nu är mjuka. Sen fikade vi lite på stan och då började jag frysa och vart trött, så orkade inte gå hem så det blev buss, sen somnade jag på soffan. När jag kom hem på kvällen och tog tempen som visade 38.7 så var det inte så konstigt att jag känt mig hängig. Fast jag mår mycket bättre idag :)

Nu är mamma här, för hon skulle lämna hårfärgen, orkade inte riktigt slinga håret igår. Så nu har vi passat på att bada Stella, vart liiite för mycket olja i vattnet så hon blev hal som en ål :D

Nybadad och fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar