söndag 4 mars 2012

Söndag söndag söndag

Godmorgon!
Idag är det söndag och jag är nog lite sugen på frukost, kanske ska passa på att äta innan lillan vaknar. Hon sover så sött, hon ser så liten ut när hon ligger själv i vår stora säng <3 Gullungen.

Idag ska vi till mamma och jag ska slinga håret, hoppas det blir bra. Ställde mig förresten på vågen igår och blev glatt överraskad att jag numera väger mindre än vad jag vägde innan jag blev gravid, woho! Dock är det många kilon till som ska bort, men ändå! Vägde mig nu på morgonen och vägde mindre än igår, men vägde mig inte på samma våg så det gills inte då.
Får väga mig på onsdag när vi ska till bvc, för det är den vågen jag brukar väga mig på. Nog om det.

I veckan vet jag inte vad som händer, förutom bvc, ska träffa angelica någon dag förhoppningsvis :D Men nu ska jag gå och äta. Hejdå!

 Sådan far sådan dotter <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar