tisdag 6 mars 2012

We are young

Hej! Tänkte bara säga att jag inte har bloggat för internet har inte funkat men just nu gör det det så det var väl en himla tur då. Vet dock inte vad jag mer ska skriva. Var ut på hälla idag, köpte solskydd till bilen så nu slipper Stella få solen i ögonen hela tiden :)

Imorgon ska vi till bvc, undrar hur mycket lillan väger nu, säkert 4 kilo. Hon har ju blivit så himla stor nu, hon är ju snart 3 veckor (!!), tiden går så fort!
Efter bvc ska vi träffa Angelica, fast vet inte riktigt när men vi får se :)

Nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva så ni får en mysig låt att lyssna på istället. Hejdå!  :D


2 kommentarer:

  1. Åhhhh! Hörde den här låten någon gång men hittade den aldrig :D Tack Malin :D:D

    SvaraRadera
  2. Svar; Jag förstår att man saknar att vara gravid, men nu börjar det bli jobbigt :P
    Jag fick juh gravid-ledigt två sista månaderna, och det kommer säkert bli lite segt ^^,

    SvaraRadera