tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Här firar vi inte direkt alla hjärtans dag. Men vi älskar varandra ändå. Vi hade tänkt gå på bio men min stackars älskling blev sjukare än igår så det får bli en annan dag :) Lagade lite god mat och formade riset som ett hjärta och tände ljus, lagom mysigt! Ikväll blir det nog att kolla lite film, vi köpte 3 filmer här om dagen för 10kr st så ska väl kanske se någon av dom.

Nu är mamma och Bengt påväg hit och ska få kaffe, sen ska jag gå till affären, MÅSTE UT!! Håller på att svettas ihjäl, vill typ öppna alla fönster och låta kylan krypa in i lägenheten. Men det ska jag inte göra.

Inget tecken på någon bebis än, men det är en kärleksbebis även fast den inte kommer idag <3 Längtar mig galen.


1 kommentar:

  1. SV
    den är också jätte fin! Jag vill ha en vagn som ser ut som en vagn.. inga småhjul eller 3 hjulingar :S
    Hoppas din karl kryar på sig så han är redo att ta emot den lilla snart <3

    Kram

    SvaraRadera