onsdag 15 februari 2012

BF+1

Hej! Japp, nu har vi gått över tiden. Fast jag blir lite glad av det, för ju fler dagar som går, ju närmre förlossningen kommer vi. Och nu tror jag faktiskt inte att den är så långt borta!

Imorse vaknade jag vid 6 och kunde inte somna om, låg kvar till kl 8 och då gick jag upp och åt frukost, sen gick jag och la mig igen och lyckades somna om. Vi vaknar vid 11 av att Dennis telefon ringer och får veta att hans pappa åkt in till sjukan med ambulans så vi klädde på oss och åkte dit, lite vila och undersökningar och några timmar senare fick vi åka hem, och läget är stabilt fast jag förstår inte riktigt vad felet var, något med balansen, hoppas det blir bra iallafall :)

Vi åt lunch på sjukhuset, och då började jag få ont i magen, som förvärkar fast typ tusen gånger värre. Och typ kl 4 så började det sätta sig i ryggen, och gör sketaont, kommer dock med 30-60 minuters mellanrum så jag hoppas dom börjar komma tätare och starkare. Fast gärna imorgon bitti eller så så att jag hinner sova lite innan ;) Hoppas bara inte detta är ett "falskt" alarm och att allt bara slutar göra ont, vill gärna att det ska komma igång på riktigt nu :D Snart har vi vår lille bebis hos oss, åååh så mysigt! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar