tisdag 14 februari 2012

40+0 och Bf idag!

Japp, idag är det beräknat att lillskiten ska komma ut! Kommer det hända då? Skulle inte tro det. Jag tror att h*n trivs och har det mysigt där inne <3 H*n fattar bara inte att den kommer få det mysigare här ute med oss. Hoppas att det sätter igång nu i veckan iallafall, har ingen lust att gå 2 veckor till och sen bli igångsatt. Men blire så, så är det så. Men just nu gör det inget att h*n stannar i någon dag till, eftersom Dennis är sjuk. Vore ju skönt om han hinner bli frisk innan förlossningen. Jag tror h*n kommer på fredag. Under hela graviditeten har jag sagt att h*n kommer komma dagen före bf, eller 3, 7 eller 9 dagar senare. Så vi får väl se om jag har rätt:)
Kan ändå inte riktigt fatta att h*n snart är här.  Våran lilla unge <3

Förövrigt håller jag på att svettas ihjäl, trots att jag sitter i shorts och linne. Det är toppen att vara höggravid, man mår sååå bra !




1 kommentar:

  1. Åhhh vad spännande!! Snart är de dax!!
    Ömskar dej lycka till redan nu.. :)
    Vad har ni valt för vagn?
    Jag tror vi har fastnat o vagnträsket :S

    SvaraRadera