torsdag 7 mars 2013

Dagisplats

Hej och hå, här går det undan!
Idag fick jag ett mail om att Stella fått dagisplats! Och jag som trodde att vi skulle få plats till hösten. Och någon lång betänketid fick vi inte heller, för hon börjar nästa fredag, om åtta dagar! Alla andra jag känner har fått veta månader i förväg haha. Men nu har vi tackat ja, gör vi inte det kanske hon inte får plats på jättelänge.
Ett stort steg i lillans liv. Börja på dagis, ojoj <3 Men det är skönt att vi fick plats nu, så hinner vi skola in henne och vänja henne med det tills lillasyster kommer. Så att inte allt kommer på samma gång sen och det blir massor av ändringar för Stella. Kommer bli jättebra att ha henne på dagis nu, jag kommer kunna plugga massor till körkortet! Och sen när bebisen kommer så har jag lite avlastning och Stella får vara och leka och busa medans jag och bebisen (förhoppningsvis) sover lite ;)

Imorgon ska jag ringa och höra med dagiset om vi får komma och hälsa på och se hur det ser ut. Hoppas vi får komma dit en sväng redan imorgon :)

förresten så kommer recensionen (som skulle ha kommit för 2 helger sen) upp i helgen, har vart så himla mycket med sjukdom o trotsig Stella så har inte haft orken. Men den kommer!
Nu ska jag gå, hejdå!


tänk att min lilla bebis ska gå på dagis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar