onsdag 5 december 2012

snö

Hej!
Idag är det snöstorm i västerås. Men vi tog oss ut ändå, åkte till Dennis föräldrar och fick lunch, sen åkte vi och handlade, sen hem. Jag kan säga att det var då inte lätt att dra någon vagnjävel i snön, helt omöjligt, den var så djup! När vi kom hem fick vi hjälpa en på parkeringen att putta på bilen för den fastnade i snön. Hur ska man kunna köra en barnvagn, om inte ens bilar klarar av snön? Har tid till barnmorskan imorgon, och vädret ska tydligen vara likadant imorn, får se hur vi tar oss dit, om vi vågar oss på att ta bilen eller om jag ska gå dit själv så vi slipper ut med barnvagnen som är omöjlig ändå. Vi får nog ta syskonvagnen för den har megahjul haha.

Nu har vi nyss ätit och jag ska försöka installera och spela sims, det går inte som jag vill....


1 kommentar:

  1. Jag kan tänka mig att det måste vara superjobbigt att köra barnvagn i all snö!!

    Fin magen är!!!! :)

    SvaraRadera