torsdag 22 november 2012

Det där med namn

Goddagens!
Kul att Stella verkar vara dålig ännu en gång. Jäkla magsjuka. Hon har nog nån liten bakterie i magen som inte vill ge sig. Så nu ska vi köra på majsvälling istället o se om det blir bättre.

Och så var vi där igen, komma på ett namn till lilltjejen. Skulle det nu komma ut en pojke ändå så har vi ju ett namn klart, men något flicknamn har vi inte, och Dennis ratar alla namn jag säger haha. Så kom gärna med tips! Ska såklart låta bra med Stella. Och jag är då inte den enklaste när det gäller namn, otroligt kräsen haha. Tur att vi har mycket tid på oss att tänka.

Nu har jag glömt vad jag skulle skriva så nu går jag, hejdå! :D





7 kommentarer:

  1. Nova, Tuva, Bella, Saiwa, Scarlett, Selma, Svea, Smilla, Star,

    SvaraRadera
  2. Vad gillar ni för typ av namn? Ska det vara kort som Stella?
    Jag drar till med några namn som dyker upp i huvudet :P
    - Minnah
    - Lova
    - Tyra
    - Tuva
    - Eira

    SvaraRadera
  3. Har tyvärr inget råd att ge, efetersom jag inte kan komma på något flicknamn själv :/ Hade också pojknamn färdigt!

    SvaraRadera
  4. Alice är fint tycker jag :)

    SvaraRadera
  5. Alva och Nora är fina namn :)

    SvaraRadera
  6. Jag hade Nathalie färdigt, men hade inte den blekaste på pojknamn. Hade några fina, men inget som kändes rätt än. Och då var jag redan på förlossningen... Tur att det blev en liten Nathalie då ;)

    SvaraRadera
  7. Smilla, Lovis, Cleo, Engla, Stina, Molly, Nova, Joline

    SvaraRadera