lördag 27 oktober 2012

Lördag

Det vart visst inge bloggande igår. Men vi var duktiga och shoppade igår, först var vi och handlade vinterkläder till Stella, och sen gick vi till skopunkten och köpte skor, eftersom vi kom på att inte typ inte har ett enda par skor som inte är trasiga. Gick till en kaffe&the butik och köpte chai-the koncentrat och det var suuupergott, lätt värt pengarna! Så nu kan jag dricka chailatte när jag vill ;D
 Och sen var vi och storhandlade mat. Sen köpte jag en skinnjacka på kvällen.

Idag har Dennis föräldrar varit här och hans pappa har hjälpt oss sätta upp grejer på väggar och sånt, och det blev jättebra. Sen tog dom med sig Stella hem och hon ska sova där, saknar henne redan men ikväll ska vi gå ut, grabbarna ska dricka öl och jag ska dricka alkoholfria drinkar :)
Nu ska jag nog färga håret. Hejdå! :)






1 kommentar:

  1. Mmmm mums chai latte :P

    Söta kläder till Stella! Gillar den rosa med Daddy :)

    SvaraRadera