torsdag 25 oktober 2012

Höstbilder i massor

Godkväll!
Klockan är alldeles för sent och sov-vägrarn Stella somnade precis... Så nu är jag lagom trött. Ont i huvudet har jag också. Det kom efter att vi varit ute, det var så fint väder men såååå kallt! Hade nog för tunna kläder på mig också. Nu på kvällen har det snöat (fast det har man ju redan läst om på alla bloggar och facebook-statusar, men jag kan ju inte vara utanför och inte nämna det), men det ligger ingen snö kvar på marken.

Eftersom det var så fint väder ville jag passa på att ta lite höstbilder på Stella, så vi gick ner på stan och skulle äta lunch på Jensens, men där var det såklart fullt, så vi hamnade på en kinarestaurang istället, vilket var sådär eftersom vi båda blev jätteillamående efter. Ush.
Efter det gick vi och spontan-bokade en tatueringstid till Dennis, kul! :)

Här kommer lite bilder iallafall :)













4 kommentarer:

  1. Åhh vilkafantastiska bilder!
    O vilken fin mage du fått!

    äntligen kan jag (hoppas jag?) kommentera hos dej,.. sitter vid datorn nu.. inte såå ofta jag gör de ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder!! Så vackert med alla höstlöv också :D

    SvaraRadera