tisdag 18 september 2012

Tisdag!

hej!
Natten har varit sådär. Rätt vad det är så sitter Stella och leker med nånting. Det är som att hon helt plötsligt tror att natt och dag är samma sak. Men sen sov vi till 9 typ så det var skönt.
Och idag är hon rätt gnällig, vet inte riktigt varför, trodde det skulle vara innan tanden kom. Kanske är någon till påväg men jag har inte känt någon. Får väl se. Idag ska vi iallafall gå till öppna förskolan för det var jättelängesen eftersom vi varit sjuka.
Nu sitter vi och lyssnar på babblarna, jag tycker nog att den är bättre än vad Stella tycker, haha. Den sätter sig på hjärnan :)


2 kommentarer:

  1. Svar; haha, ja jättesöta är dom (om man får till dom ;) )
    Jag har också bara smakat en gång förut och den tyckte jag var okej! Det beror på vad man har för smak och vilket recept man följer tror jag :)
    Dom där jag gjorde idag blev helt misslyckade! Det kommer nog bild på dom imorn ;)
    Men nu ikväll har jag gjort några andra med "mocca"-smak, och dom blev det god smak på, men rätt torra - det krävs nog rätt teknik ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha samma samma :)

    Ja jag tror att ja kommer göra de. De börjar ju bli lite svårt att hålla reda på veckorna :)

    SvaraRadera