onsdag 5 september 2012

Soffa och tand! :)

Fråga mig hur glad jag är. Ingen? Nehe. Jag kan berätta ändå, jag är jätteglad! Superduperglad :D gladgladglad! För idag har vi nämligen varit och beställt soffan som vi var och tittade på igår! Den kommer om 6-7 veckor så nu längtar jag superodupero. Och så får vi ett jättefint soffbord till av svärmor, som passar superfint till soffan ! :) Kommer bli såå snyggt. Hade vi haft tur hade soffan funnits inne, men den fanns bara spegelvänd så vi fick beställa, men fick den för kampanjpris ändå, och precis efter så höjde dom priset på soffan :)

Stella håller på att få sin första tand förresten, hon har värsta kullen i tandköttet haha. Undrar när den tänker titta upp, den kanske tänker lura där jättelänge. Vi får la se :) Min man lagade förresten världens godaste mat igår, smörstekt torsk så jähäävla gott vare. 

Här får ni se soffan igen, och soffbordet fast vi ska ha det i svart :)

3 kommentarer:

  1. Dom brukar ploppa upp ganska snabbt efter att dom börjar kännas!

    SvaraRadera
  2. Vi har likadan soffa fast mörkare och inte "lösa kuddar" för jag har hört att det är jobbigt ^^,
    Men det är fint! :)

    SvaraRadera