söndag 23 september 2012

Fantastiska Söndag

Eller? Tråkiga söndag rättare sagt. Dennis jobbar för sjätte dagen i rad, de ville att han skulle jobba imorgon också, men han sa ifrån. På onsdag ska vi åka på kryssning så då får han vara ledig iallafall :) Och lilla Stella ska sova ensam hos sin farmor och farfar för första gången! :)

Just nu håller jag på att frosta av frysen. Det känns som att det går sååå långsamt, för högst upp är det liksom typ 3 cm tjockt isblock. Men det börjar lösa sig. Jag var lite orolig att frysvarorna som nu står i kylen inte skulle klara sig, och tina men jag såg nu att det är nog lugnt, de har nämligen fryst en del av falukorven som låg i kylen haha. Sen ska jag försöka städa lite och bygga ihop nattduksbordet, sist jag försökte kom jag inte längre än att lyfta upp kartongen, och då ramlade allt ut på min lilltå.

Vart inte så jättemycket städning igår, så ska väl försöka fixa det idag. Man kommer liksom av sig hela tiden när man ska springa efter Stella och ta ifrån henne saker som hon inte får ha. Och det är tråkigt att städa när Dennis är hemma för han är hemma så sällan.

Nu ska jag gå, hejdå.



1 kommentar: