torsdag 16 augusti 2012

Stella 6 månader

ha! Ett halvår har redan gått. Shit.

Stella:
* Sitter stadigt själv
* Står på alla fyra och gungar, har tagit 2 halva krypsteg (haha)
* Har flyttat in i sitt eget rum
* Går som fan när man håller henne i händerna
* Har börjat dricka välling, mums tycker hon
* Kan ställa sig upp själv mot saker
* Älskar att leka titt-ut
* Lasagne och spaghetti&köttfärssås är favoriter bland burkmaten
* Sover mellan 21-05, äter, sen sover hon i några timmar till
* Väger 7930 gram
* Är 66 cm lång
* Vill inte somna själv längre, man ska ligga bredvid och gosa, sen får man flytta henne till sin säng
* Har blivit blyg för nya människor
* Har blivit jättemammig på sistone, hon gråter om jag går ifrån henne, och om jag tittar på henne när jag går förbi så gråter hon om hon inte kan se mig längre. Tokunge <3




2 kommentarer:

  1. Ljuvliga lilla tös va jag älskar dej <3 puss o kram från mormor

    SvaraRadera
  2. Men åh! Gosigaste ungen! Så himla fin är hon!!

    SvaraRadera