fredag 3 augusti 2012

Skärpning Malin!!

För nu har jag ju verkligen varit usel på att blogga. Kan skylla lite på att vi haft besöt sen i måndags av Dennis kusin, så har umgåtts med henne. Och så har jag inte orkat blogga.
Vi har inte gjort så supermycket, varit och badat några gånger har vi gjort. Och så har vi varit och shoppat lite leksaker till Stella :)
Dennis jobbar för fullt nu vilket är lite tråkigt för jag vet inte vad jag ska göra alla dessa ensamma dagar, jättetråkigt! 
Och så kan jag inte fatta att stella blir 6 månader snart, alltså ett halvår! Helt sjukt. Snart är hon ju ett helt år. Ojojoj vad tiden går!

Håller på att försöka sälja gamla vagnen också, det går sådär. Samma dag som jag la ut annonsen ringde en snubbe och ville köpa den, fast han ville vänta till den 27e för då skulle han få lön. Under tiden ringde några människor som också ville kolla på vagnen och ja sa att den var preliminärt såld. Och när det blev den 27 så kunde han helt plötsligt inte köpa vagnen längre för hans pengar hade inte kommit. Hej och hå vad glad man blir. Efter det har inte en enda människa hört av sig. Skitkul. Jävla skitgubbe. Jaja, nu ska jag sluta gnälla. Hejdå.


Älskar min man <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar