tisdag 7 augusti 2012

Lookalike

Goodday! Shit vad jag är allergisk mot nånting.
Vaknade flera gånger natten till idag av att jag inte kunde andas genom näsan. Och mina ögon kliar så mycket att jag snart river ut dom! Fyyy!! Och näsan rinner som ett jävla vattenfall också. Ush. Annars idag har vi varit och shoppat lite, dumma som vi är så handlar vi mest på det enda stället på erikslund som vår presentkort inte gäller på, ikea! Blev lite smått och gått till hemmet :) Passade även på att panta bort burkberget på balkongen så nu ser lite lite bra ut där också.
Och så har vi haft besök av Stellas farmor, farfar, gammelfarmor och gammelfarfar :) Igår hade jag bokat en bubbelpool till mig och Dennis i två timmar typ direkt efter att han slutat jobbat och det var jättemysigt :) Mamma och Bengt var barnvakt åt Stellson.
Idag har vi introducerat vällingen också, det gick hur bra som helst! Blandade först 50/50 med ersättning men målet efter fick hon bara ren välling och slurpra i sig det med, visade inte en min på att det inte var ersättning hon fick, mammas lilla matvrak! :) Hoppas hon sover bättre av vällingen på natten också.

Nu ska jag gå och dränka min ögon i ögondroppar och snyta ut hjärnan, typ. Godnatt!

Stella Morrison!!!





Lilla skönheten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar