måndag 13 augusti 2012

hejhopp sockertopp

Hej hallå!
vet att jag är usel på att blogga men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan skriva att idag har vi varit och köpt ny vagn! En rosa-svart, jättefin :) Och imorgon ska vi till bvc och ta 6 månaders vaccinet, och efter det ska vi till öppna förskolan, som vi längtat hela sommaren! Äntligen öppnar det igen ! Så jag och mathilda kommer väl stå där och vänta på att dom låser upp. Eller något liknande. Nu ska jag packa ner bebisalvedon i skötväskan så jag har ifall stella får ont och feber imorgon, hejdå! :)




4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med öppnis! Ja längtar tills mammaträffarna börjar här så man kanske kan lära känna lite folk :)

    Oj kan hon fortfarande ha 56 :O Vilgot kan ha de kortärmade 56orna, de andra börjar bli för kort...

    Vilken fin vagn ni köpt!
    Kra

    SvaraRadera
  2. Vart har du köpt den där dynan till stolen? Har en lika stol till Freja, men hon sitter så dåligt i den. Behöver en dyna till henne också :)

    SvaraRadera
  3. 6 månaders vaccin, det var något nytt?! Vi har 3,5,8 osv. Vad äe det för spruta vid 6 månader?
    Jag undrar också med dynan? =)

    SvaraRadera