torsdag 3 maj 2012

sommar sommar sommar!

Hej och hå! Jag ÄLSKAR vädret. I flera dagar nu har det varit riktigt sommarväder, igår var der 25 grader ute!! Helt sjukt. Jag och Mathilda var ute hela dagen i solen, och Stella och Florence fick sig en varsinn solhatt! Behövligt, inte vill man väl ha mössa på när det är 25 grader liksom. Dom vart hur söta som helst! :)
Jag blev solbränd också. Mot kvällen så gick vi till djäkneberget och grillade med Mathilda, Kristian och Florence och tog en iskall breezer. Mums. En riktig sommardag var det! Inte bara vi som ville grilla märktes på netto, korvbröden var slut och det fanns bara några korvpaket kvar.

Men en lugn och skön grillkväll kan jag inte säga att det var, Stella hade varit vaken heeeela dagen, bara sovit 10minuters här o där. Lillsnuttan. Vid 22 somnade hon äntligen och sov till kl 8, då ville hon ha mat och sen somnade hon om.

Idag är det lika fint väder!! Jag väntar på att hushållet ska vakna till liv och sen ska vi UT!! ut i solen men min älskling för sen ska han jobba hela helgen och måndag tisdag.  Hejdå!


Det här var ju ingen bra bild såg jag nu, handen rakt över florence ansikte, jaja. Bättre bild på facebook, orkar inte ladda upp en ny, blogspot är så himla segt på att ladda upp bilder.







1 kommentar: