fredag 27 april 2012

obeskrivlig kärlek

Sitter och kollar på bilder från när Stella föddes. Jag vet att jag hela tiden säger att tiden kutar iväg, men det går fan snabbare än så. Det känns som en evighet sen vi låg på bb och längtade hem. Nu skulle jag gärna vara kvar där och gosa med en nyfödd liten stella. Visst, jag älskar att ha en "stor" bebis, se henne utvecklas och lära sig nya saker, men det är tråkigt att bebisBEBIStiden gick så fort, trots att jag försökte ta vara på den redan då. När hon var sådär pyttepytteliten och bara var där. Man kunde ju titta på henne hur länge som helst, där hon bara låg. Nu tycker hon det är tråkigt att ligga still och sitter hon i knät måste man guppa med henne typ hela tiden annars blir det för tråkigt tycker hon. Tokstolla.

Annars är jag ju ändå världens lyckligaste. Har världens finaste familj, har lyckats få världens bästa kille, som jag tillsammans med lyckats skapa världens finaste unge. Mina favoriter <3




En sån obeskrivlig kärlek <3

8 kommentarer:

  1. Ojj där va hon inte stor..
    Tänk snart kommer hon flytta hemifrån :S
    Sa läkaren nvad d ekunde va? Trodde han de va svinkoppor?

    SV
    Ja men guud, den växer verkligen över en natt känns de som :D På söndag går ja in i v 31. Jag kna inte fatta de själv, att de då bara är 9 vekcor kvar :)

    Enligt uronprov och blodtryck är ja frisk, eller ja har iaf inte havandeskapsförgifning vilket känns sååå skönt!
    Dock har jag ju ett väldigt lågt blottryck, men d eär btätre :)

    Hoppas du får en fin helg med din fina familj!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bara en mamma o pappa kan förstå denna oändliga kärlek <3

    SvaraRadera
  3. Du är ganska så jävla fin själv du!!! <3 <3 <3 :)

    SvaraRadera
  4. SV
    Men vad skönt att hon fått medicin iaf :D
    Nuu e de bara 9 vekcor kvar :D

    Behöver ja säga att ja längtar?

    SvaraRadera
  5. Åh vad söt! :)
    på min blogg kan du läsa om andningslarm och om man borde ha det eller inte till bebis... Tycker själv det är så himla svårt och undrar vad andra mammor/gravida anser. Kom gärna med en åsikt!!

    http://mikkisa.blogg.se/2012/april/andningslarm.html

    Kram :)

    SvaraRadera
  6. Hejhej :) Vill du vara med på dagens blogg med chans för att visa upp din blogg för ännu fler läsare? :) Gå in på min blogg och skriv "Jag är med". Jag väljer ut en vinnare ikväll :)
    kram

    http://mikkisa.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?
    Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer?
    Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare/kund för Oriflame!

    Tjuvkik på två erbjudanden, du får följa med till Globen gratis och se Roxette uppträda samt att du kan få en Milk & Honey Gold Shower Gel helt gratis! Hojta till som sagt för mer information!
    Kontakta mig via bloggen eller på min mail: sannasuomelaa@hotmail.com

    / Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

    SvaraRadera