söndag 15 april 2012

Hejsan hoppsan

Ojdå, nu har jag visst inte bloggat på flera dagar, så kan det gå.
Det har väl inte hänt så mycket, vi har varit ner på stan nån dag, igår tog jag och stella en promenad med tilda och matade änder längst svartån, det vart jättefint väder på eftermiddagen så det var skönt. Hoppas det är skönt idag med för idag ska vi nog ut och gå med mathilda :)
Sen kanske mamma kommer hit och då ska jag färga håret. Nu SKA det bli som jag vill. Hoppas jag. Blir det inte det så blir det svart. Så vi hoppas att det blir som jag vill.

Dennis jobbar, både igår och idag, tråkigt. Igår var vi på middag hos mamma som mormor och morfar hade lagat, det var jättegott. Och så fick vi påskägg, Stella fick en jättefin klänning och en body i sitt ägg :D

I torsdags var vi förresten och badade, stella tyckte jättemycket om det och jag längtar tills vi ska bada nästa gång :D

Viktväktarna har förresten gått sådär, vi har fuskat jättemycket under påsken och inte riktigt kommit igång efter, men det går ändå åt rätt håll! Jag har gått ner 1½-2 kg och Dennis har gått ner typ 3 kilo :)
Ska väl tillägga att jag gått ner 15 kilo sen förlossningen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar