torsdag 8 mars 2012

Torsdag!

Hej på er !
Ush vilken natt det har varit, stella har varit klarvaken i flera timmar så det har inte blivit mycket sömn. Men det måste ju finnas såna nätter också. Hon sover nu, dock. Söt som en docka <3 Min fina lilla tjej!

Har nyss suttit och valt ut 300 bilder som ska framkallas, samt redigerat några av dom, och så när jag ska beställa hem det så funkar inte hemsidan så det sög ju. Bara att vänta tills det funkar:)

Idag jobbar Dennis, och imorgon, och på lördag, och på söndag. Så tråkigt hemma utan honom! Och jag har ingen lust alls att ta en promenad för det ser inte ens i närheten av skönt ut ute. Imorgon åker jag och Stella och hälsar på Angelica och Cornelia, det ska bli kul iallafall :)

Längtar tills Dennis kommer hem. Dels för att jag saknar honom, men så ska jag slinga håret och ta en låång skön varm dusch. Åh så skönt det ska bli. Nu ska jag hitta på nåt annat. hejdå!

Tjejen blir förresten 3 veckor idag <3 Tiden går för fort.

2 kommentarer:

  1. Svar; Jaså, varför var du hemma hela graviditeten?
    Jag längtar tills jag får hålla i min bebis även fast jag nog kommer sakna att ha den i magen ^^,

    SvaraRadera
  2. Svar; jaså, trist :(
    Ska du börja plugga i höst i stället då? :)

    SvaraRadera