söndag 11 mars 2012

Söndag igen!

Hej! Har inte bloggat på några dagar, finns liksom inte lika mycket tid till det nu som när jag var gravid, undrar varför?

I fredags var jag och Stella i sala och hälsade på Angelica och lilla Cornelia, och så tog vi en promenad och hälsade på thove så det var en mycket trevlig dag! :) Cornelia och Stella blev kompisar, så fort den ena skrek så skrek den andra, haha, sötungarna!

Igår var jag och Stella hos mamma/mormor hela dagen typ, sen åkte vi hem och lagade mat och väntade på älskling, sen kollade vi på melodifestivalen och RÄTT LÅT VANN för en gångs skull. Hejja Loreen. Ska nog lyssna på den låten nu.

Måste ju också berätta att Stellas första tårar kom i torsdags, det skar lite i mitt mammahjärta att se henne se så ledsen ut, annars har hon ju bara skrikit, men nu grät hon. Stackars liten. Men blev tröstad med att hon log för första gången igår :D Så himla fin hon är!!!! Världens sötaste lilla smilegrop också <3





2 kommentarer:

  1. Hahaha mittenbilden! "Ta inte kort på mig i pyjamas!?"

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft en tgoppen helg :D

    SV
    Tack söta!
    Jag börjar nog vänja mej med den. Den är bra att ha. Man kan vila händerna på den, och bära katten med magen som stöd :D
    Jaa de är helt sjukt vad snabbt tiden går... :O Snart är han här, blir tonåring och sen utflyttad... :S

    SvaraRadera