söndag 12 februari 2012

2 dagar till bf!

Godmorgon! Kan ni tänka er att jag fortfarande är trött? Fast nu är jag lite piggare än igår iallafall. Fast jag sover inge bra, bara vaknar hela tiden. Och så ska ni veta vilket projekt det är att ta sig ur sängen, gör så ont att jag vill gråta varje gång typ. Fast det gör jag inte för jag vet att det inte hjälper. Men men.
Idag är det asfint väder, så skulle fråga Dennis om han ville ut och ta en promenad, men han är ju lite morgonpiggare än jag så han hade visst redan gått ut :p

Men vi ska till björnön och gå lite, för han tycker jag går så långsamt så att det spelar ingen roll om han får en promenad till. Hehe. :)

Hoppas det kommer en bebis snart, vaknade och är helt öm i hela magen så den kanske har arbetat hårt med förvärkar inatt. eller nåt. Tycker att jag är klar med att vara gravid, får bara ondare för varje dag som går, och jag sväller så att alla strumpor sitter plötsligt alldeles för tight och jag får inte ens på mig förlovningsringen till halva fingret längre. Nä, ut nu lillbebis!

Nu ska jag göra lite frukost för jag är hungrig. hejdå.

Haha, titta vilken liten mage :D Här var vi helt fascinerade och tyckte den var jättestor :D
Och såhär såg den ut förra veckan :) Det är konstigt vad liten magen blir när man ligger ner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar