torsdag 23 februari 2012

1 vecka gammal

Hej och hå!
Har varit dålig på att blogga men det är faktiskt inte mitt fel, det är sämst-i-världen-comhem's fel. Jävla skitgrej och aldrig fungera, men nu funkar det så hoppas det fortsätter så!

Åååh det är så mysigt här hemma med vår lilla tjej. Hon är så gosig och snäll :)
Hon har sovit själv i sin säng i 2 nätter, och 2 nätter med oss. Och idag blir hon en hel vecka!! Fatta fort tiden går ju. I tisdags fick vi besök från bvc, lilltjejen hade gått upp till 3230 gram så nu går det åt rätt håll, tycker att hon äter och äter nästan hela tiden! Gosegumman. Och i måndags trillade navelsträngen av, endast 4 dagar efter hon föddes, det var fort tycker jag men nu har hon en fin navel :D


<3<3<3<3<3<3

4 kommentarer:

  1. Sötisen! Leon tappade sin navelstump i förrgår så han var 3,5 dygn gammal. Trodde de skulle ta längre tid ;)

    Du, fick du din förlossningsjournal på förlossningen/bb? Vet du när man får den annars? Är så nyfiken på att läsa min :)

    SvaraRadera
  2. Isas trillade av efter en vecka, men de är jag glad för! Ser ju hemskt ut och man är rädd att göra illa den annars ju :)

    SvaraRadera
  3. Tror inte att jag har hunnit gratta dig, så stort grattis! :)
    Min lille blir också en vecka idag, snacka om att tiden går fort !

    SvaraRadera
  4. Mormors kärlek <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera