torsdag 9 januari 2014

Well hello there

Nämen hej!
Jag har ju verkligen blivit usel på att blogga, men med två små ungar som är överallt och ingenstans på samma gång så blir det inte mycket tid över, tyvärr.
Tiden går ju så himla fort(Ja, jag vet, ni har hört det förr, jag tjatar), Stella fyller hela två år nästa månad och Line är 8 månader nu. Stella pratar som bara den, hela långa meningar som faktiskt inte bara jag förstår. Line kryper och står och går efter möbler lite försiktigt. Det är så kul att se utvecklingen på sina barn.
Vi har haft en helt fantastisk jul, dock tyvärr utan snö. Stella gillade att tomten kom, dock hann han inte komma innanför dörren innan hon ropade att det var Bengt som var tomte.

Och jag då, klantiga, slarviga Malin. Jag tappade min telefon på Leos lekland igår, och på något vis ringer min bror dit och lyckas få dom att tömma och städa bollhaven för att hitta den. Så nu får man väl skämmas om dom inte gör det ;)
Dennis har nyss äntligen blivit fast anställd på sitt jobb! Så glada är vi för det! Och jag har sökt skola att plugga upp min matte, så att jag kan söka bageri till hösten. Hoppas hoppas jag kommer in!

Kul att ni är några läsare som håller sig kvar iallafall :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar