torsdag 4 april 2013

Vår syskonvagn

Hej!
Tänkte skriva lite om vår syskonvagn vi köpt. Vi köpte den ju ganska tidigt i graviditeten, typ i vecka 16 om jag minns rätt. Men jag hade nog redan bestämt mig, redan innan jag ens visste att jag var gravid. När vi gått på barnens hus har jag alltid kikat på syskonvagnar och alltid dragits till den när jag tänkt på framtiden. Vi visste ju att vi ville ha täta barn, nu blev det ju lite tätare än vad vi tänkt, men vad gör det?

Så för oss blev det en Carena Double Swing 2012, och jag längtar tills jag får testköra den på riktigt! Men nu är det ju inte så många veckor kvar, och som ni vet så tycker ju jag att tiden rusar förbi så det dröjer inte innan dagen är här ;) Jag hoppas att jag kommer bli nöjd, eller ja, att VI kommer bli nöjda.

Än så länge gillar jag allt med vagnen, förutom två saker.
1 - Ej vändbara sitsar, så jag hoppas barnen klarar av att åka frammåt
2 - Man kan inte ställa in styret, läget är liksom fast.
Men förutom dessa två så verkar den underbar. Och funkar det inte med barnen frammåt så får vi väl bita i det sura äpplet och köpa en annan, men det hoppas vi på att slippa.
Isåfall skulle det kanske bli en sån här : http://lekmer.se/barn-och-baby/barnvagnar-o-barnvagnstillbehor/syskon-o-tvillingvagnar/2me-syskonvagn-los-angeles-svart#.UV0yZ6JkPmc

Skulle gärna vilja ha en såndär populär bugaboo donkey vagn, men den är tyvärr way out of vad våra plånböcker någonsin skulle tillåta haha.. Man kan köpa en bil för samma pris liksom.
Vad har ni/ ska ni ha för syskonvagn?



Bilderna är lånade från lekmer.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar