måndag 15 april 2013

Plopp

Hej! Idag är det måndag, vilket innebär att det var söndag igår, och då gick vi in i vecka 39! 13 dagar kvar till beräknad förlossning, men hon är välkommen ut när som helst. Kom igen då bebbo, bring it ON! Hit me smärtan ba!
I lördags hade jag värkar/förvärkar i nio timmar, de ledde ingenstans och när jag väl lyckades somna så var de borta när jag vaknade, liten busbebis där inne:)

Men ändå, hur sjukt är de inte att vi snart har TVÅ barn?! Längtar efter dig, lilltjejen <3

Glöm förresten inte att gissa längd, vikt o när bebis kommer:)

2 kommentarer:

  1. Men hur snabbt har inte detta gått?! Bebis kommer i vecka 40 nån gång, typ några dagar till en vecka innan bf alltså, och jag tror faktiskt att det är en pojke! :)

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på att eran lilla flicka tittar ut den 28 april, är 50 lång och väger 3150 gram

    SvaraRadera