måndag 22 april 2013

Malin recenserar

Jag, eller rättare sagt Stella, har fått testa en drickmugg från Lundmyr of sweden som jag nu ska recensera.
Jag gillar designen jättemycket, tycker den är supersnygg!

Muggen ska tåla både varma och kalla drycker men Stella dricker inte varma drycker så vi har bara kört på kalla. Hon har lätt att hålla i den då handtagen är rejäla. Man kan även välja att använda muggen utan handtag. Vi har också använt den utan själva dricklocket när Stella tränat på att dricka ur glas, funkar super det med.

Muggen ska även vara spillfri, vilket jag tycker är viktigt när man ska ha med sig vatten till barnet, man ska kunna ha den i väskan utan att det rinner ut vatten i hela väskan. Den funkade helt okej, då och då så lossnar själva blockeringen som gör att det inte rinner ut vatten och det var lite synd.

Stella dricker numera utan dropp-stopp men när vi har med oss vatten ut i vagnen är den perfekt då man slipper hålla på med lock o grejer :)

Jag ger muggen 4 av 5 stjärnor! Den är snygg och funkar bra, enda minuset att droppstoppet lossnar ibland men det har det gjort på alla pipmuggar vi testat.

 x4

Du kan köpa muggen här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar