fredag 1 februari 2013

fredag

Godkväll!
Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har varit trött, så jag gick och la mig med Stella när hon skulle sova middag. Vaknade dock flera gånger helt kallsvettig. Och om nätterna vaknar jag och är helt yr och allt snurrar, precis som om man druckit aaalldeles för mycket rödvin och mår skit typ. Sover jättekonstigt nuförtiden. Järnbrist har jag också så blir nog inte piggare av det heller.
Stella är fortfarande inne i sin jobbigaste period (hittils) och det blir jag inte heller pigg av. Men det går förhoppningsvis över, nångång ;)

Stella sover hos sin mormor inatt så jag och Dennis ska bara ta det lugnt ikväll och lyssna på allt annat än vårt älskade barns skrik, skönt med lite avlastning.
Imorgon kommer dom hit med henne och min lillasyster på morgonen, sen vet jag inte vad vi ska hitte på under dagen. Kanske ta en tur till IKEA om min make vill! :)

Har äntligen fått tummen ur röven och beställt förstoringar från bröllopet, så nu längtar jag tills de kommer så de får pryda vårt hem!

Hejdå!


 

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder från erat bröllop :)
    Hoppas att allt är bra med dig och familjen.
    HAr följt din blogg ett tag :)

    SvaraRadera