fredag 8 februari 2013

blä

Hej!
Idag är det fredag, Stella har haft feber i en vecka nu. I förrgår började hon kräkas jättemycket, hela tiden. Kräktes upp allt hon fick i sig, fick inte ens behålla vatten så då fick vi åka till doktorn. Doktorn visste inte vad det kunde vara, hon trodde på vinterkräksjuka men det var det inte, så troligtvis var det bara en biverkning från medicinen hon får mot halsfluss, lästa i bipacksedeln att illamående var en vanlig biverkning.

Försöker städa och få ordning på hemmet, men jag vet inte vart jag ska börja. Har iallafall rensat garderoben och skurat badrummet. Sen tog det stopp. Och så mår jag jätteilla. Och det beror nog på dom där dumma järntabletterna. Hatar att må illa. Plus att jag har lite kräkfobi, bläääääääää!

Jaja nu står Stella och skriker för att hon vill knappa på datorn hejdå.


Stella var iallafall jättegosig imorse, hon pussade på oss tills vi vaknade! :) <3

1 kommentar:

  1. Mådde också sjukt illa av järn tabletterna. Det hjälpte om jag fick äta innan, så gjorde de fast man helst inte ska.. Är ju bättre än att spy upp dom. Åt typ knäckebröd och nyponsoppa innan. Blir lite mer matigt att svälja. Ner med nyponsoppa iallafall :)

    SvaraRadera