söndag 27 januari 2013

Tisdag

Goddagens! (Det här inlägget skulle ha publicerats i tisdags )

Stella har blivit världens pappigaste tjej. Han får inte ens gåpå toa utan att hon går efter och gråter. Om han är ute påbalkongen så står hon o vi kar och bankar på dörren, och gråter. Om jag ber om en kram så sträcker hon sig efter pappa. Lilla söthjärtat <3

Själv är jag trött, sover så dåligt om nätterna nu, men det hör ju till när man är gravid. När jag väntade Stella kunde jag sova dygnet runt de sista veckorna. Gick upp och åt mat och gick och la mig igen. Sen ska vi iväg till öppna förskolan en stund, och efter det ska vi hämta skötbordet. Nu somnade stella, skönt. Hennes vanliga vilotid hade annars vart precis när vi ska till öppna, och det är ju tråkigt om hon bara sover när vi är där.

Stella slog upp läppen igår förresten, i en stentrapp. Stackars min fina <3 blödde jättemycket ur munnen men tänderna sitter kvar som tur är! Tur i oturen men så kan det gå om man ska klättra överallt. Och det var säkert inte sista gången heller, det går inte att skydda henne från allt, hur gärna man än vill.

Nu ska jag gå och ta en macka. Hejdå!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar