lördag 12 januari 2013

Ett år sen, och nu

Hej!
Nu har vi flyttat hem igen, hehe, så nu ska jag komma igång med bloggandet igen. Började med att göra om designen, än så länge är jag nöjd. Ut med julen!

Idag har jag städat bort julen. Och diskat. Stella är skitgnällig, önskar de där tänderna kunde spricka igenom så hon blir sig själv igen. Men de kommer väl när de kommer.

Nästa månad blir Stella ett år. Ett helt jäkla år. Snart flyttar hon väl hemifrån också. Jag håller på att planera hennes kalas, har beställt hem lite grejer och så har vi bestämt vad hon ska få i present. Och hur tårtan ska se ut hihi. Hoppas den blir som jag vill. Allt måste vara perfekt. Haha, hennes dag är nog viktigare för mig än för henne ;) Men det är ju hennes absolut första födelsedag, klart den ska vara speciell! Hon fyller som tur är på en lördag, så då blir det kalas för släkten. På söndagen blir det kalas med Stellas kompisar, blir nog lite mycket att ha släktkalas OCH typ 7 andra ettåringar på kalaset.

Nu ska jag gå, hejdå!


Såhär såg jag ut för ett år sen. Tycker den ser jätteliten ut! Då var jag i v 35.
Såhär ser jag ut nu, i v 25


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar