söndag 30 december 2012

Mitt 2012


Gjorde du något i år som du aldrig gjort  förut?
Födde barn & Gifte mig
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Ja, Min kompis Linn fick sin son 13/12 :) Och många bekanta som var beräknade ungefär samtidigt som jag då såklart, men de har jag lärt känna mer nu efter.

Dog någon som  stod dig nära?
Ingen nära, men en släkting.

Vilka länder besökte du?
Norge och Danmark

Är  det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Rödvin, hehe

Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas?
16 februari, då Stella kom, och 18e Juli, då vi gifte oss

Vad var din största framgång 2012?
Blivit förälder

Har du varit sjuk eller skadat  dig?
Brytit lilltån några gånger men det hör ju till vardagen numera

Bästa köpet?
Syskonvagnen tror jag, riktigt fynd!

Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till Stella

Gjorde någonting dig riktigt  glad?
Ja, massor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Gangnam style?

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
 
Hur tillbringade du julen?
Vi åkte till björbo i dalarna och firade med Dennis släkt

Blev du kär i år?
Nä men jag fortsatte vara kär i min fina man <3

Läste du någon bra bok under 2012?
Hehe nej, eller räknas pekböcker?

Favoritprogram på  TV?
Hela sverige bakar va ju kul

Största musikaliska  upptäckten?
Vet inte

Något du önskade  dig och fick när du fyllde år?
Ett halsband och ett linna från Dennis :)

Något du önskade dig men inte  fick?
Tror inte det, önskade mig inte direkt så mycket

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åkte till Danmark

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej! 2012 har varit lyckans och kärlekens år

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
mjukisbrallor? tråkig jag vet

Vad  fick dig att må bra?min fina familj <3

De bästa nya  människorna du träffade?
Ungamammorgruppen på öppna förskolan!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar