söndag 2 december 2012

Första Advent

Goddagens!
Idag är det söndag, och inte vilken söndag som helst. Första advent idag, jag och Stella ska baka, Dennis jobbar tyvärr. Än så länge har vi bara gjort julkola, sen ska vi göra julchoklad, knäck, knäck-klubbor och lussebullar :) Och ikväll när Dennis kommer hem från jobbet ska vi dricka glögg och äta macka med julskinka, och lussebullar, med en massa russin för det gillar vi.

För övrigt är jag sjuk, vilket är ganska drygt. Men det är värst på natten, som tur är så att jag kan vara piggare på dagen och ta hand om Stella (som just nu sitter i köket och säger ajaj!ajaj! bara för att jag säger ajabaja när hon öppnar skåpen och tar fram allting).

För övrigt (igen) så går vi in i vecka 20 idag, hur SJUKT är det inte att vi nästan gått halva tiden?!
Magbild kommer senare. Nu ska jag byta blöja. Hejdå! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar