fredag 28 december 2012

Barnmat i stora lass

Stella gillar inte köpta barnmatsburkar längre. Jag vet inte om det har att göra med att hon är sjuk nu, eller om hon helt enkelt föredrar hemmalagad mat, men hon vill inte äta den. Hon kniper igen munnen och ögonen och skakar på huvudet haha. Så nu Har jag stått i typ en timme och gjort barnmat :)
Det blev lite olika rätter, pannbiff, köttfärssås och lax. Och så ska jag ställa mig och göra korvstroganoff på en massa prinskorv som blev över från jul.

Idag har vi varit och shoppat lite, det blev ett par jeans till stella som det var 75%rabatt på, jättefina. Sen köpte vi champangeglas för 3 kr styck. Sen handlade vi mat till nyårsafton, och sen en sväng till bolaget. Jag köpte alkoholfri öl, får se om det är gott :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar