onsdag 12 december 2012

121212

Godkväll!
Fy vad slarvig jag har blivit på att blogga. Fy mig. Iallafall. Idag skulle vi ut o gå pulkapromenad med Mathilda. Vi skulle mötas på oxbacken men det blev visst lite ändringar så vi möttes upp på ett annat ställe till slut. Så gick vi en sväng, Stella somnade i pulkan lagom till att vi var hemma, o så sov hon middag jättelänge, typ 2 timmar, till halv tre tror jag. Sen sov hon inte mer på hela dagen, la henne i sin säng nyss så får se om hon somnar :)
När vi kom in så gjorde jag jättegod varm choklad! Sen har vi bara legat i soffan typ hela dagen. Stella går jättemycket nu, hon är så duktig, släpper o går själv. Så söt, lilla minimänniskan <3 Kan inte riktigt förstå att hon är samma lilla bebis som vi kom hem med från bb för snart 10 månader sen. Om 2 månader blir hon ett helt år, lilltjejja!

Nu är jag jättetrött. Imorgon ska vi till öppna förskolan. Godnatt!
 Underbara fina människor<3 Min fina familj, snart är vi en till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar