torsdag 8 november 2012

Torsdag

Goddag!
Idag har Mathilda och lilla Florence varit här. Vi var gravida samtidigt, beräknade på samma dag tillomed (men det skiljer nästan tre veckor på dem, Mathilda födde 2 veckor för tidigt och jag gick över två dagar), och så kom vi på att våra barn inte alls är så små längre. Stora barn ju!
Vi fikade och Stella&Florence fick leka. Sötungarna.

Idag går jag också in i vecka 17, så ska ta bild på magen om en stund. Den känns stor idag. Kan inte fatta hur fort tiden går, man har ju hört att andra graviditeten går "fortare", och det gör den tamejfan!
Men när jag väntade Stella låg jag ju bara o såg på tv hela dagarna, längtade o drömde efter vår bebis. Det hinner jag inte med nu, nu har jag ju vår underbara dotter att busa med och ta hand om. Tänk att vi ska få ett till barn, ett barn att älska och ge en massa kärlek till, hoppas jag har så mycket kärlek ;) Haha nädå det ska nog inte bli några problem. <3 Det har varit stilla i magen en tag nu, inge fladder, inge småsparkar, nada. Men vi har ju lyssnat på hjärtat så det oroar mig inte, och så är jag ju bara i v 17 och vet inte hur moderkakan ligger. Om 12 dagar är det ultraljud, så då får vi se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar